Després d’una temporada amb poques grans produccions, els musicals fan palpable a Barcelona l’anhelat retorn a la normalitat del sector teatral. Tot i que lluny de la desena d’espectacles que presenta Madrid, Barcelona ofereix un cartell potent. A falta d’arribar al 100% de l’aforament als teatres, com passa a la capital d’Espanya, la catalana aixeca el teló amb el 70% de l’aforament i una limitació de 1.000 places com a màxim per funció amb tres títols: ‘Cantando bajo la lluvia’, acabada d’estrenar al Tívoli; ‘Fama’, a l’Apolo, i ‘Billy Elliot’ al Victòria, amb funcions a partir dels dies 8 i 9, respectivament. I al novembre afegirà ‘El guardaespaldas’, amb un repartiment liderat per Mireia Mambo (‘Sister Act’) i Octavi Pujades, i després arribarà l’última de La Cubana, ‘Adéu, Arturo’, tots dues al Coliseum.
Rivalitat sana
L’auge dels musicals: Barcelona vol ser com Madrid
Els promotors aspiren a convertir la capital catalana en pol d’atracció turística amb grans produccions com ‘Cantando bajo la lluvia’, ‘Fama’ i ‘Billy Elliot’
El bon ritme de la venda d’entrades a Barcelona anima el sector però els teatres es ressenteixen de la restricció de l’aforament al 70%, amb un màxim de 1.000 persones
Temes:
El més llegit
- Fetge gras: Isabel Viña explica com revertir-lo i potenciar el ‘detox’
- La L3 del metro de Barcelona s'ampliarà amb 9 noves estacions
- Melody, sobre la conciliació familiar i la salut mental: "S'han rigut que necessiti estar amb el meu fill"
- Barcelona restaura una vil·la romana ‘amagada’ al costat de la Catedral
- Melody: "S’han burlat de mi i per sobre de tot està la salut mental"