Allà per la temporada quinzena de la seva sèrie, Marge Simpson descobreix una inesperada i profunda vocació literària que la porta a escriure una narració molt autobiogràfica basada en ‘Moby Dick’ (Móvil Dick es diu un personatge masculí de Lorrie Moore: un Richard menopàusic i sempre d’un costat a l’altre). La dona amb una torre Eiffel blava al cap passa la seva obra a Homer perquè aquest li doni la seva opinió ja que ella mateixa intueix que el seu marit en la ficció surt bastant malparat. I ella, és clar, no vol fer mal a la seva família. Homer, poc empàtic i més atent a la seva nova carrera com a conductor d’ambulàncies, afirma que ha llegit l’original sense haver-ho fet. Frustrada, Marge publica l’obra accentuant els defectes del seu marit no tan imaginari i deixant volar la seva fantasia en assumptes d’‘affaires’. Quan Homer veu el llibre publicat i descobreix com de malament es parla del seu altre jo, demana explicacions a Marge, que li retreu la seva deixadesa i la seva mentida (mentre que Tom Clancy i Thomas Pynchon ‘as themselves’ lloen el llibre). Homer respon: «No mentia. Estava escrivint ficció amb la meva boca». Marge s’ha aprofitat de la ficció per retratar pejorativament Homer i aquest es defensa amb el mateix argument: la ficció.
Perifèrics i consumibles
Marge Simpson, ‘Moby Dick’ i el minvant espai entre realitat i ficció

Temes:
El més llegit
- La L3 del metro de Barcelona s'ampliarà amb 9 noves estacions
- El FC Barcelona revela que ha venut 3.700 seients vip del Camp Nou per 335 milions d’euros
- L’alta rotació de docents sacseja els centres vulnerables
- Ni 10 ni 20 minuts, aquest és el temps de descans que tenen els treballadors durant la jornada laboral segons l'Estatut dels Treballadors
- Contracte galàctic per a Lamine