Massa línies, massa... s’han escrit sobre el car (655 euros), tot i que de faiçó «comuna/universal», vestit pantalons de color fúcsia (tonalitat amb una infinitat de simbologies: alliberament femení, resurrecció, esperança...) que Rocío Carrasco va lluir, setmana rere setmana, al seu mediàtic serial: un «dues peces» que va recuperar per enèsima vegada les virtuts dels pantalons palazzo (Jean Patou, 1932) i de la blazer tipus esmòquing (Yves Saint Laurent, 1966). Uns altres dos models molt similars en concepte, el blau Klein i el de cors, també van ser fets servir a posteriori per la filla de «La más Grande» en un parell d’entrevistes televisades.
Televisió
El vestit pantalons de Rocío, armes de dona moderna
El «dos peces» que va lluir a la seva confessió televisiva la filla de la Jurat, i que s’ha convertit en un supervendes, va ser des de la seva «invenció» un distintiu d’aquelles que trencaven les regles i reivindicaven la igualtat

Temes:
El més llegit
- Quin és el gelat de supermercat més saludable segons l'OCU?
- Tanca la Pepeta, el celler on la gent va passar del country a veure els partits del Barça
- Catalunya, segona comunitat on els consumidors gasten més en menjar
- Justícia esmenarà l’error legal sobre oficiar casaments
- Adeu al mite del professor nadiu