L’‘streaming’ era una realitat amb futur abans de la pandèmia, però les restriccions del confinament van accelerar el seu creixement per sobre de qualsevol expectativa. I fins i tot durant l’últim quadrimestre del 2020, ja bastant lluny del col·lapse de primavera, les xifres de nous subscriptors van ser sorprenents. En aquell període, Netflix va afegir més de 8,5 milions d’usuaris de pagament, dos milions i mig més dels esperats, sumant un total de 203,67 milions de subscriptors.
PLATAFORMES
¿Com serà l’‘streaming’ que arribarà després de la pandèmia?
Els hàbits adquirits pel consumidor durant la crisi del coronavirus podrien marcar per sempre el futur de la indústria audiovisual
El més llegit
- Tres històrics deixen el Balcó Gastronòmic del Port Olímpic
- Manolo García: "M’ha agradat que, de cada dos catalans, un no ha anat a votar"
- Com l'escalada ajuda Carlos Soria a sortir de l'accident a 7.700m de fa just un any: “Vaig al rocòdrom a les 7.00 h”
- Catalunya i Madrid s’allunyen de la productivitat de les regions més riques
- Tres turistes espanyols moren en un tiroteig al centre de l’Afganistan