El Saló Eròtic de Barcelona d'aquesta tardor, que se celebrarà entre els dies 10 i 13 d'octubre a Cornellà, s'ha volgut promocionar d'una manera provocativa i que cridi l'atenció, que no ha deixat ningú indiferent. La fira ha elaborat una campanya publicitària que ha corregut per les xarxes socials i s'ha popularitzat entre els internautes, que l'estan compartint a la xarxa.
"TREU LA PORCA QUE PORTES DINS"
Un dels espots publicitaris principals convida la dona a revelar "la porca que porta dins". A l'espot, hi apareix una noia aparentment dolça i educada que passeja per un parc en un dia assolellat disposada a trobar un lloc tranquil per dinar. El final del clip, que no revelarem aquí, juga amb la sorpresa i el títol del vídeo.
El vídeo, que ha estat creat per l'agència Vinema ha aconseguit acostar-se a l'usuari i fer-lo coneixedor de la celebració del que serà el punt de trobada de professionals nacionals i internacionals del món X a Barcelona. S'hi vendran productes porno, es realitzaran exhibicions eròtiques i s'exposaran obres d'art relacionades amb el sector.