The Brandery, el saló internacional demoda urbana deBarcelona, que tindrà lloc els dies13, 14 i 15 de juliol del 2012, torna a apostar una vegada més per la música, amb una atractiva programació que inclou actuacions en directe i sessions de 'dj'.The Human League encapçala el cartell, que comptarà també ambLa Casa Azul, Mala Rodríguez, DJ2D2 iMiranda Makaroff, entre altres.
El primer dia --el divendres 13-- el pop electrònic i sintètic serà el protagonista, amb les actuacions dels llegendaris The Human League (grup clau delsynth popbritànic) i els nacionals La Casa Azul, amb el carismàtic Guille Milkyway al capdavant. Completaran la nit les sessions de dosdj bragats en mil batalles, els barcelonins Amable i Gato.
Hip-hop i electrònica
La segona jornada --el dissabte 14-- presenta l'actuació de Mala Rodríguez, figura indiscutible del hip-hop espanyol, que interpretarà els 'hits' de la seva ja llarga i fructífera carrera. Amb ella, l'impactant xou audiovisual de DJ2D2, en què el barceloní punxa imatges, i l'electrònica imprevisible deShelby Greya la cabina.
Per tancar la programació, el diumenge 15, l''it girl' espanyola Miranda Makaroff es posarà al darrere dels plats i arribarà el pop obscur i sintetitzat dels jovesStand Up Against Heart Crime.
Les actuacions se celebraran al pavelló 8 del recinte de Montjuïc a partir de les 20.30 hores a l'espai obert al públic denominatBrandtown, on conviuran desfilades, grans marques com Custoline o Superdry, i diferents exposicions i tallers, que mostraran la relació entre art, cine, erotisme i moda.