Amb almenys un ull posat en Almodóvar, el director Yusry Nasral·là s'apropia dels mètodes narratius deLes mil i una nits per revelar les dones com a víctimes invisibles de la traumàtica entrada del món àrab a la modernitat. Mentre exagera i, a la vegada, desconstrueix les formes melodramàtiques, la pel·lícula demostra, d'una banda, que tot és política --especialment en una societat que tracta de legislar contra el desig sexual-- i, d'altra banda, que a Egipte la política està totalment corrompuda. PotserMujeres de El Cairoés tècnicament rudimentària, i potser no té gens de subtilesa dramàtica, però això de Nasral·là no és falta de talent, sinó un esforç audaç per unir el culebró i la sàtira social i retratar, així, les complexes relacions humanes al seu país usant eines culturals autòctones.
DRAMA
Mujeres de El Cairo Tradició i postmodernitat

Mujeres de El Cairo Tradició i postmodernitat_MEDIA_1
El més llegit
- Enquesta eleccions generals Espanya: Sumar i Junts perdrien la meitat dels seus escons després de dos anys de suport a Sánchez
- Renúncies per venjança: la tendència que més temen les empreses
- Mor Esperanza García, exdiputada del PP i delegada de la Junta d'Andalusia a Catalunya
- Tens nafres a la boca que no desapareixen? Podrien ser el primer símptoma del càncer oral, que no para d’augmentar
- Una cinquena alumna acusa el professor del Conservatori del Liceu de tocaments