Motos elèctriques

Niu MQi GT, l’última novetat del líder mundial d’eScooters

El Niu MQi GT és un model dissenyat específicament per al mercat europeu i fa de les seves bateries extraïbles i prestacions part dels seus bons arguments

Niu MQi GT, l’última novetat del líder mundial d’eScooters

NIU

La mobilitat elèctrica no és el futur, és el present. Els números no enganyen. Les vendes d’escúters elèctrics a empreses i particulars han passat de 1.614 unitats el 2017 a 5.283 el 2020. Això significa un creixement del mercat del 217% en tres anys amb Niu com a referència obligatòria i el MQi GT com la seva última gran novetat. Es tracta d’un model dissenyat per al mercat europeu, còmode, amb una cuidada ergonomia i llantes de 14 polzades per a més estabilitat i, per tant, seguretat.

La il·luminació automàtica, els intermitents amb autocancel·lació, el control de velocitat de creuer, l’alarma antirobatori i un port USB per carregar el mòbil o qualsevol altre dispositiu són part del seu interessant equipament de sèrie. El MQi GT disposa de tres modes de conducció: E-sSave, Dynamic i Sport. També es pot destacar que les bateries es poden carregar quan estan connectades al vehicle, o bé es poden extreure per carregar-les a casa o al lloc de treball. I es carreguen en només quatre hores.

Un gran estalvi

Un gran estalviGris, vermell, blau, blanc i negre són els colors disponibles i Niu ofereix un gran nombre d’accessoris com la graella posterior. A més, al seu preu competitiu de 2.999 euros en oferta de llançament s’hi ha de sumar un cost d’ús de 0,51 euros/100 km d’energia, pels 3,28 euros/100 km en un escúter de gasolina equivalent i de manteniment de 1.000 euros en el seu cicle de vida en comparació amb els 2.800 euros d’un model de gasolina. És a dir, amb un cost en els desplaçaments 6,5 vegades més baix i gairebé tres vegades més reduït quant a les tasques de manteniment. 

les claus

Disseny

El Niu MQi GTha sigut dissenyat per al mercat europeu però sense renunciar a les línies originals que li aporten personalitat

Motor

Està impulsat per un motor elèctric sense escombretes de 3.000 W de potència fabricat conjuntament amb Bosch

Mecànica

El motor va muntat a la roda posterior per reduir la pèrdua d’energia i poder oferir més eficiència

Prestacions

El mode Sport arriba als 75 km/h de velocitat màxima i brinda una autonomia d’entre 60-70 km o 80-90 km

Bateria

Compta amb dues bateries bessones situades sota el seient de 48 V 31 Ah (versió estàndard) o 48 V 42 Ah (versió estesa

Preu

La tarifa de l’últim de Niu se situa en 3.399 euros però actualment hi ha vigent una campanya i queda per 2.999. 

Temes:

Etric