Aquest dimecres he anat a creuar un pas zebra regulat per semàfors a Msheireb, el centre neuràlgic de Doha, i m’he adonat que hi havia set agents de seguretat regulant el trànsit de les persones. Una cosa que, escrit queda, podrien fer els clàssics llums verds, ambre i vermells per si sols, ja que aquesta és la seva funció. Però no, a Qatar, almenys durant el Mundial es necessiten set éssers humans complementaris per a aquesta missió i ni així els transeünts i els vehicles els fan cas, ja que creuen quan volen i per on volen.
L’ALTRA CARA DEL MUNDIAL
Doha està mal feta i a mig urbanitzar: sense papereres ni bancs i amb semàfors orientatius
«El resultat de la ràpida i precipitada urbanització de Doha es reflecteix en la fragmentació de la ciutat», reflecteix un estudi publicat el 2017 per una doctora en Disseny i Planificació Urbanística
El més llegit
- Nadons de 80 països ja mosseguen fruites i verdures de cautxú creades per dues germanes barcelonines
- El Barça no tornarà a l’Spotify Camp Nou per al Gamper i espera poder tornar per començar la Champions
- IMATGES | Així seran les noves estacions de l’L8 de FGC a l’Eixample
- Jaime Bayly retrata les misèries sexuals de Vargas Llosa i García Márquez a ‘Los genios’
- Arriba la borrasca Olivier amb fortes pluges: així afectarà Catalunya