Un projecte de

TELEFÓNICA EN EL MOBILE WORLD CONGRESS

Recuperació econòmica, persones i sostenibilitat, eixos de la seva proposta

«Som conscients del repte al qual s’estan enfrontant les empreses, les administracions públiques i la societat en general. Volem acompanyar-los en la seva transformació i reactivació econòmica». La companyia acudeix al MWC amb aquest objectiu i amb un missatge clar: «Estem preparats per assumir el desafiament i liderar el futur»

La crisi sanitària i econòmica global provocada per la Covid-19 ha posat de manifest la necessitat d’accelerar la transformació de les economies i models socials per assegurar la recuperació i tornar a la prosperitat. Amb aquest propòsit Telefónica té clar que «la digitalització és un factor clau per fer possible aquesta transformació». 

 Tecnologies com 5G, ‘cloud’, ciberseguretat, IA (intel·ligència artificial), ‘big data’ o IoT (internet de les coses) són palanques essencials, i des de l’operadora es destaca: «Comptem amb un ampli catàleg de solucions, aplicacions i casos d’ús per demostrar-ho. La nostra experiència i capacitat ens converteixen en un gran aliat perquè les empreses i les administracions públiques abordin l’extraordinària oportunitat que la transformació digital ofereix en aquests moments». Sobretot, en un escenari en què la digitalització constitueix una palanca de transformació que els diferents agents econòmics tenen ara a la seva disposició per assentar i accelerar la reactivació econòmica. 

Des de l’operadora es treballa en una digitalització inclusiva, justa i sostenible, i amb el compromís de posar la tecnologia al servei de les persones i de la protecció de l’entorn, reduint l’impacte ambiental i oferint solucions que permetin desenvolupar la seva activitat de forma eficient i sostenible. Aquests paràmetres encaixen amb la missió de la companyia de «fer un món més humà connectant la vida de les persones».

Participació en el MWC 2021

Participació en el MWC 2021Telefónica acudirà a aquest esdeveniment internacional de manera presencial com a demostració del seu suport a una progressiva tornada a la normalitat i del seu recolzament a la recuperació econòmica. 

Per mostrar les seves propostes, l’operadora oferirà sis demostracions que es vertebren entorn de tres eixos principals: Negocis, Societat i Planeta, representatius de la recuperació econòmica, les persones i la sostenibilitat. L’eix Negocis desplegarà les demos Indústria connectada, La Pyme digital i Turisme intel·ligent; l’eix Societat acollirà les corresponents a Esport 4.0 i Llar Digital, i el tercer eix se centrarà en la demostració Tecnologia per al planeta. Aquestes sis experiències se centren en diversos dels sectors i transformacions amb més influència econòmica i social, com són les pimes, la indústria, el turisme, l’esport, la llar digital i la contribució de la tecnologia a la sostenibilitat i l’eficiència.

Les interessants demos programades recullen casos d’èxit amb clients, és a dir, experiències reals, que han triomfat, que ja estan en marxa i que permeten conèixer el catàleg de Telefónica per acompanyar la transformació digital de les empreses i les AAPP. Aquests casos exemplifiquen que el lideratge en xarxes i en tecnologia de l’operadora està posat a disposició de la societat, les empreses i el planeta, per impulsar una recuperació econòmica digital, eficient i sostenible. 

Els visitants podran explorar aquestes experiències de transformació tant de manera presencial, a l’estand de 952 metres quadrats que Telefónica tindrà a les instal·lacions del MWC, com virtual, a través d’un bessó digital que acollirà les sis demostracions. El bessó digital es podrà visitar en les següents adreces: mwc.telefonica.com i telefonica.com/mwc.

En una edició especial, encara marcada per la pandèmia, la companyia ha volgut deixar clar el seu compromís amb el Mobile i amb la necessitat de donar suport a la recuperació amb la seva assistència física al MWC, però, entenent les circumstàncies encara existents, crea aquest recurs per facilitar l’accés al seu catàleg de serveis, solucions, aplicacions i casos d’ús de la companyia. A més, tant en el bessó digital com en el ‘site’ de Telefónica dedicat al Mobile es podran trobar els ‘Quaderns de transformació’ que acompanyen cada demostració i la completen amb més detalls i casos d’ús. Aquests Quaderns completen la proposta de valor oferta per la companyia. 

Aquest format híbrid també estarà disponible en les conferències que es portaran a terme a l’Àgora de Telefónica, que acollirà 16 ponències o taules rodones al llarg de les quatre jornades del Congrés en què participaran més de 30 experts. Aquestes sessions podran ser seguides presencialment, a l’espai destinat a l’Àgora dins de l’estand de la companyia, o virtualment, difoses en ‘streaming’ a través del bessó digital, en directe o diferit.

Temes:

Telefónica