APP

Glovo continua amb la seva expansió i ja és present a 100 ciutats de tot el món

La firma opera en països com Kenya

abertran43769404 glovo180905194236 / RICARD FADRIQUE

Glovo, l’‘app’ per comprar, rebre i enviar qualsevol producte dins d’una mateixa ciutat, ja opera a 100 ciutats de tot el món, segons ha anunciat l’empresa aquest dilluns. L’aplicació té més de tres milions d’usuaris a 22 països i més de 10.000 establiments associats.

"Glovo compleix la seva primera xifra centenària havent entregat més de 10 milions de comandes als més de 3 milions d’usuaris de la plataforma", segons ha destacat la firma. Entre aquestes comandes, les més populars són les hamburgueses, la pizza i el sushi. També destaquen les compres per a aquells als quals els falta alguna cosa del supermercat o encàrrecs d’última hora com ara anar a comprar tinta per a la impressora o entregar unes claus.

L’última incorporació és la ciutat d’Ankara, capital de Turquia i segona ciutat més poblada del país, amb cinc milions d’habitants.

La companyia assoleix aquesta nova fita després d’haver iniciat les seves operacions en 13 països més durant el 2018: l’Argentina, l’Uruguai, Guatemala, Panamà, Costa Rica, l’Equador, el Marroc, Egipte, Turquia, Geòrgia, Ucraïna, Romania i Kenya. A les zones on la plataforma ja era present a Europa del sud, Europa de l’est, Àfrica i Llatinoamèrica, s’han produït incorporacions com ara les localitats de Tenerife, Lleó, Santiago de Compostel·la, Torí, Casablanca, el Caire, Bucarest i Istanbul. Glovo planeja seguir la seva expansió internacional el 2019, iniciant operacions en nous països i ciutats de tot el món. 

Oscar Pierre, fundador i conseller delegat de Glovo afirma: "Estem molt contents amb l’expansió que està protagonitzant Glovo tant a nivell nacional com internacional. Per a nosaltres és un gran orgull poder dir que som a tantes ciutats importants al llarg de quatre continents, que constitueixen alguns dels principals centres econòmics, financers i culturals del món".

Temes:

Startups Glovo