L’Ajuntament de Martorell (Baix Llobregat) ha preparat un procés de selecció per constituir una borsa de treball que cobreixi les vacants, absències o substitucions de peons de la brigada municipal.
La presentació de sol·licituds es podrà realitzar fins al 14 de novembre d’aquest any mitjançant el registre electrònic de l’ajuntament o en el registre electrònic de les administracions públiques relacionades a l’article 2.1 de la llei 39/2015. També es podrà fer de manera presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana (amb cita prèvia).
Per poder presentar-s’hi també és necessari complir una sèrie de requisits: tenir la nacionalitat espanyola, d’algun país membre de la Unió Europea o la d’aquells estats en què, en virtut de tractats internacionals subscrits per la Unió Europea i ratificats per Espanya, és aplicable la lliure circulació de treballadors.
També és obligatori tenir 16 anys, no superar l’edat màxima de jubilació forçosa per a l’accés a la funció pública i estar en possessió del certificat d’escolaritat o una titulació equivalent o superior en la data en què finalitza el termini de presentació d’instàncies.
Llegeix totes les notícies de Martorell en EL PERIÓDICO Martorell