Després de la mala experiència de l'any passat amb el tan criticat vídeo de Montserrat Caballé, Raphael, Niña Pastori, David Bustamente i Marta Sánchez, el del 'Nanana', aquest 2014 Loteries i Apostes de l'Estat (LAE) s'ha volgut rescabalar amb un anunci emotiu, molt emotiu, fins i tot lacrimogen, en què els protagonistes són gent corrent a qui li ha tocat la grossa.
No es tracta només de vendre, ha explicat Inmaculada García Martínez, presidenta de LAE, sinó de "tradició i cultura", ha dit. "Amb l'anunci d'aquest any preteníem que la idea que ressaltés fos la de compartir i l'objectiu s'ha complert i ha agradat molt". Als usuaris de Twitter, també, i sota l'etiqueta #LoteriaDeNavidad2014 diuen que la cinta, dirigida per Santiago Zannou ('Alacrán enamorado'), desborda "calidesa", "senzillesa", "originalitat" i, fins i tot, que és "genial".
EL BAR D'ANTONIO
L'anunci, que té per lema 'El premi més gran és compartir-lo', narra l'emotiva història d'Antonio i Manuel, l'amo d'un bar i un dels seus parroquians, i gira al voltant d'un dècim de loteria i els somnis i il·lusions que es comparteixen.
L'espot, elaborat per l'agència de publicitat Leo Burnett, ha costat 840.000 euros i té vuit versions més, que es poden veure a internet www.elbardeantonio.es (en realitat, un establiment de la localitat madrilenya de Villaverde).