‘Be water, my friend’. ‘¿T’agrada conduir?.’ ‘Redecora la teva vida’. ‘Benvingut a la república independent de casa teva’. ‘Hola, soc la teva menstruació’. Aquests eslògans, soldats al cervell col·lectiu, van sortir de l’agència *S,C,P,F..., en què Toni Segarra (Barcelona, 1962) va regnar com el millor creatiu espanyol del segle XX. Al costat de la ‘C’ d’aquella factoria (Luis Cuesta), el 2017 va fundar Alegre Roca, una espècie d’oracle de Delfos de les idees genials, i ara exposa un filtrat de les seves conclusions al llibre ‘La interrupción’ (Deusto), una conversa amb Edu Pou, publicista de l’era digital.
ASSUMPTES PROPIS
Toni Segarra, el millor publicista del segle XX: «Els algoritmes no substitueixen la imaginació humana»
El creador d’espots com ‘¿T’agrada conduir?’ i ‘Benvingut a la república independent de casa teva’ desplega el seu concepte al llibre ‘La interrupción’

El més llegit
- Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Cercas, Bosch i Dueñas coronen un Sant Jordi miraculós i pletòric
- Els comerciants del Raval reivindiquen la presència de ‘skaters’
- L’ús del cinturó condiciona les ajudes del bus que va xocar a França