Desproveïda de matèries primeres per la interrupció de les entregues des de l’estranger. Amb treballadors que fugien o s’allistaven a l’Exèrcit. I un client important, Bielorússia, de sobte reconvertit en un enemic. Aquest era el negre panorama a què s’enfrontava Kormotech, una de les principals empreses d’aliments per a animals d’Ucraïna, en els inicis de la invasió russa a gran escala. Va ser llavors quan els amos d’aquesta companyia ucraïnesa van adoptar un altre enfocament. Van contactar productors locals. Van deixar de mantenir existències als seus magatzems per llargs períodes. I van buscar clients que volien reemplaçar productes russos pels d’altres països.
Guerra a l’est d’Europa
L’economia d’Ucraïna vira a mode supervivència per a una guerra llarga
Kíiv empara sectors estratègics per evitar perdre ingressos que també li serveixen per pagar salaris i béns no letals per a l’Exèrcit
El país ha perdut 6 milions de treballadors, el 40%

El més llegit
- La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança