El 1914, dos anys després de l’enfonsament del Titanic, les principals nacions marítimes del món es van reunir a Londres i van aprovar el Conveni Internacional per a la Seguretat de la Vida Humana al Mar (SOLAS), el tractat més important sobre la seguretat dels vaixells i dels passatges. Amb la normativa, revisada en diverses ocasions al llarg de les dècades, s’han creat regles unificades sobre, per exemple, el nombre de bots salvavides, els senyals d’emergència, les comunicacions i l’obligació d’assistència. Ara, després de la implosió catastròfica del Titan, nombrosos experts creuen que ha arribat l’hora de fer un esforç similar per assegurar la regulació de submergibles tripulats i, especialment, els que com la malaguanyada nau d’OceanGate, ho fan en aigües internacionals i a l’oceà profund.
Exploració i turisme a les profunditats
La tragèdia del Titan podria impulsar la regulació dels submergibles

Temes:
El més llegit
- RTVE pren mesures amb 'La familia de la tele': separa Aitor Albizua i Inés Hernand de María Patiño i elimina el cor d'un dels seus blocs
- Detinguda la dona que va atropellar 15 aficionats de l’Espanyol
- El Govern central vol facilitar que els jubilats combinin la seva pensió amb un ‘minijob’
- La gran ficada de pota de Lola Índigo després de l’atropellament a Cornellà: ha hagut de demanar perdó
- La Lliga de la revolució de Flick