L’empresa de transport públic berlinesa BVG va sorprendre a mitjans de desembre amb una campanya publicitària a les portes del Nadal: el seu departament de comunicació va promocionar amb un vídeo corporatiu un «bitllet de cànem» que podia ser ingerit després d’utilitzar-lo. Ruixat amb unes gotes d’oli de la planta, el vídeo suggeria que la seva ingesta relaxava l’usuari en els dies previs al Nadal, tan marcats per l’estrès de les compres i la preparació dels compromisos familiars. L’oli de cànem utilitzat no contenia, no obstant, el principi actiu del THC –component psicotròpic– ni tampoc el del CDB –component amb aplicacions medicinals i relaxants–.
Debat públic
La legalització del cànnabis: una oportunitat històrica (i econòmica) per a Alemanya
El nou Govern tripartit d’SPD, verds i liberals trenca amb el prohibicionisme defensat pels conservadors
La ‘coalició semàfor’ aposta per un model més liberal amb avantatges financers per a l’Estat

El més llegit
- Badalona desallotja el popular bar de 'tardeos' Santa Lola davant el malestar dels propietaris
- Els Mossos tanquen la investigació per la mort de l’amo de Mango: conclouen que la caiguda va ser accidental
- Ferran Corominas: "Vam jugar 10 minuts plorant, ens vèiem a Segona"
- Un dels mossos que va participar en el rescat d'una menor al Cardener: "Em va sortir de dins, veia que la nena s'estava ofegant"
- ‘La casa nostra’, la ‘sitcom’ de Dani de la Orden amb què 3Cat recuperarà l’esperit de ‘Plats bruts’