Patrocinat per

Ignasi Cavallé, CEO de Mediaclick

«Amb una bona estratègia és més fàcil aconseguir objectius»

Mediaclick és una de les primeres agències de Barcelona que van explorar el màrqueting digital

bbva-ignasi

-¿Per què és important per a una marca desenvolupar una estratègia de màrqueting digital?

-Si una marca necessita presència en l’entorn digital, abans de començar, és necessari dissenyar una estratègia clara. Aquesta definirà quins objectius busca, què li interessa comunicar, a qui ha de comunicar-ho i marcarà els canals a activar. Amb una estratègia ben definida serà més probable que pugui aconseguir els seus objectius, si no estarà anant a les palpentes i podrà perdre’s en la immensitat d’opcions.

-¿Quins aspectes es tracten en el màrqueting en línia?

-Des del màrqueting digital s’han de marcar tres grans aspectes a treballar per a una empresa. El primer element és la visibilitat, s’ha de fer que l’empresa sigui visible a internet. El segon punt és la conversió, és a dir, la venda o el contacte comercial; l’objectiu que busquem amb la nostra presència digital. Per, últim, si el model de negoci ho requereix, s’han de treballar estratègies de fidelització.

-¿En quins perfils d’empresa és especialment important?

-A qualsevol empresa li pot interessar tenir presència a internet, ja que qualsevol empresa necessita donar-se a conèixer i el canal digital és un canal potencialment molt interessant per a qualsevol model de negoci. Si bé és cert que aquelles empreses que comercialitzin els seus productes o serveis digitalment, a través d’una botiga ‘online’, per exemple, l’ús del màrqueting digital és imprescindible.

-¿En què es diferencia la seva agència

?-Actualment existeixen moltes opcions al mercat de grans professionals. L’important és trobar aquella agència que millor s’ajusti a les teves necessitats i recursos, amb la que et sents a gust i poder crear equip. Mediaclick és una de les primeres agències de màrqueting digital de Barcelona i el nostre valor afegit es troba en la nostra experiència, una clara orientació a client i al vessant estratègic, al qual donem moltíssima importància.

-¿Està ben adaptat BBVA a l’era digital?

-BBVA fa temps que s’ha orientat a les necessitats de l’entorn digital, tant a través de les seves solucions digitals pròpies de la seva activitat, com en l’aposta pel recolzament a empreses amb una vinculació clara a l’àmbit digital.

 

Temes:

BBVA