Al principi de la pandèmia Greta Gerwig, la directora que el 2017 va sorprendre a tots amb ‘Lady Bird’, va rebre l’encàrrec de Mattel de fer una pel·lícula de la Barbie, la seva joguina més emblemàtica i la més venuda (s’estima que s’han comercialitzat mil milions d’unitats de les esveltes nines rosses de mesures impossibles, a un ritme de tres per segon). El gegant joguinaire volia un èxit de taquilla d’estiu –que de ben segur que ho serà el film que es va estrenar aquest dijous, 20 de juliol, amb Margot Robbie i Ryan Gosling de protagonistes–, per donar inici a una nova onada de pel·lícules sobre més joguines de l’empresa.
Joguinaire pionera
La vida no tan de color de rosa de Ruth Handler, la mare de Barbie
Margot Robbie: la Barbie de carn i ossos es vesteix amb els ‘looks’ de la nina a les alfombres rosa
‘Barbiecore’: quatre pentinats fàcils per afegir-se a la febre rosa de la pel·lícula de Barbie
Les 10 nines Barbies més valuoses de tots els temps
Del ‘Barbiecore’ al ‘Kencore’: set claus per replicar l’estil de Ken, el nòvio de Barbie
Temes: