Club d’Estil d’EL PERIÓDICO

Amparo Violero, biòloga i ‘influencer’ de bellesa: «Els resultats a la pell de la rutina coreana són evidents»

Junt amb Mònica Julià i Lilin Yang publica la nova bíblia de l’‘skincare’ oriental, ‘Aprende a cuidar tu piel. Secretos y rutinas de las expertas de MiiN’. Per dominar els famosos 10 passos i saber adaptar-los al nostre estil de vida

  • Una guia de l’A a la Z amb els ingredients cosmètics més efectius

INSTAGRAM

A més dels seus K-drames (telenovel·les) i les bandes de K-pop com BTS i Blackpink, Corea del Sud ha exportat al món sencer la indústria de la qual és potència: la cosmètica. El K-beauty o cosmètica coreana continua augmentant les seves cada any i, segons dades de l’agència Invest in Korea, el sector se situa en la novena posició en el mercat global amb quotes superiors a les d’Itàlia i Rússia i comparables amb França. En el període 2015-2019, les exportacions coreanes van créixer un 34,7%, una de les taxes de creixement més altes entre els exportadors més grans a nivell mundial.