A ‘Sálvame’ celebrem aquest dimecres la setmana de la moda. A la nostra manera, és clar. Espectacle, desinhibició, surrealisme, creativitat, un toc de glamur i molta professionalitat. El resultat va ser que l’audiència s’hi va enganxar. Bravo per La Fábrica de la Tele. Són únics creant ‘shows’. No hi ha res millor que la recompensa de la feina ben feta. El 17,1% de share, en aquestes èpoques, és èxit total. Ens donaven per morts i estem de gresca, i això també és una lliçó per a molts dels que desitgen la nostra desaparició mediàtica.
Mamarazzis
‘Sálvame Fashion Week’, alguna cosa passa entre Ortega Cano i Ana Maria Aldón
En les desfilades de la tercera setmana de la moda del programa de Telecinco es va evidenciar la crisi de parella del torero i la dissenyadora

El més llegit
- «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Montserrat rep amb devoció la sortida de la Moreneta per primera vegada en aquest mil·lenni
- Mor Montserrat Úbeda, referent de la catalanitat i ànima d’Ona Llibres
- Els bojos són ells, ells
- L’acta del partit recull el llançament d’un objecte de Rüdiger a l’àrbitre