La casa de joies Tiffany & Co. ha escollit Beyoncé i Jay-Z, la parella més poderosa de la indústria musical, per protagonitzar la seva nova campanya, en un moviment amb què la marca que va adquirir a l’octubre el conglomerat de firmes de luxe LVMH pretén modernitzar-se i obrir-se a un públic més jove, atendre noves expressions creatives i recolzar comunitats menys representades i amb inquietuds per la cultura, més enllà de la classe mitjana tradicional nord-americana amb què fins ara s’associava la firma.
Momentàs de cine
Beyoncé i Jay-Z relleven conjuntament Audrey Hepburn en la nova campanya de Tiffany & Co.
La parella més poderosa de la indústria musical ha sigut elegida per representar la nova era de la icònica casa joiera

Temes:
El més llegit
- Les protestes contra Trump s’estenen per tot els EUA
- Una gravació de Koldo vincula Santos Cerdán amb comissions
- Educació restringirà encara més l’ús de mòbils i pantalles als centres
- La UE, Espanya i el Regne Unit segellen un acord polític històric sobre Gibraltar
- El Govern actualitzarà el model d’immersió lingüística