La casa de joies Tiffany & Co. ha escollit Beyoncé i Jay-Z, la parella més poderosa de la indústria musical, per protagonitzar la seva nova campanya, en un moviment amb què la marca que va adquirir a l’octubre el conglomerat de firmes de luxe LVMH pretén modernitzar-se i obrir-se a un públic més jove, atendre noves expressions creatives i recolzar comunitats menys representades i amb inquietuds per la cultura, més enllà de la classe mitjana tradicional nord-americana amb què fins ara s’associava la firma.
Momentàs de cine
Beyoncé i Jay-Z relleven conjuntament Audrey Hepburn en la nova campanya de Tiffany & Co.
La parella més poderosa de la indústria musical ha sigut elegida per representar la nova era de la icònica casa joiera
Temes:
El més llegit
- Mantenir Consell de Cent costa deu vegades més que Diputació
- Alexia i Mariona es reivindiquen en una aclaparadora golejada (8-0)
- Embús d’escombraries per un canvi en la recollida pneumàtica
- Els catalans ja poden consultar el que pagaran pel CO2 dels cotxes
- Els refugis gastronòmics de la Barcelona més turística