La bloguera i ‘influencer’ catalana Aida Domènech, coneguda com a Dulceida, ha decidit tancar el seu compte de Twitter després que esclatés l’enèsima polèmica a les xarxes arran de la publicació d’una fotografia amb què presentava la seva nova col·lecció de roba de bany a la coberta d’un iot. A la imatge, presa en aigües d’Eivissa, Dulceida apareix acompanyada de cinc 'influencers’ més, Madame de Rosa, María Pombo, Teresa Andrés Gonzalvo, Laura Escanes i Marta Lozano, totes elles amb cossos esvelts.
Els comentaris –el qualificatiu ‘hipòcrita’ es repeteix com un mantra– s’han multiplicat perquè fa unes setmanes, Dulceida va participar en un vídeo a favor de la diversitat dels cossos i de la bellesa "sense complexos". Els usuaris també retreuen a la bloguera que a la col·lecció que porta el seu nom no hi hagi varietat de talles.
"Dulceida està farta de les crítiques ferotges i gratuïtes. Twitter s’ha convertit en una xarxa social d’odi profund, en la qual la gent es permet insultar i vexar sense revelar la seva identitat", ha explicat una font propera a la ‘influencer’ a la revista ‘Divinity’. "La gota que ha fet vessar el vas ha estat l’atac massiu de crítiques a les talles de la seva última col·lecció, quan ella només ha volgut fer alguna cosa amb les seves amigues," explica aquesta font.
La bloguera no ha volgut donar cap explicació sobre els motius que l’han portat a tancar la xarxa social. "El seu mànager li va preguntar si volia fer alguna declaració, però Dulceida va decidir que no i que tancava [el seu perfil] sense més ni més", ha afegit aquesta font.
Les crítiques dels 'haters' a Dulceida són contínues. L’abril passat, la 'influencer' va publicar en el seu Instagram fotos del seu viatge a Ciutat del Cap en què es veia la seva dona fent-se un bany quan la ciutat està patint les restriccions per una severa sequera.