Ningú vol quedar-se fora de l'esfera mediàtica i menys encara Calvin Klein. Per això la marca s'ha pujat al carro de les campanyes virals a través de la xarxa amb cares tan conegudes com Fergie, Miranda Kerr, Chiara Ferragni, Gala González o el raper Trey Songz. El principal objectiu: promocionar la línia de Calvin Klein Underwear amb fotografies dels famosos en roba interior de la marca i així, atraure els seus fans i els compradors de la marca que s'uneixin per compartir els seus arxius. Amb això, Calvin Klein planeja arribar fins a 50.000 usuaris.
Diferents fórmules
En el cas de Fergie, la cantant ha participat penjant un vídeo a Instragram mentre que Kerr i Chiara ho han fet amb un 'selfie' d'elles mateixes al llit. En total unes 100 cares de reconeguda influència en el món de la moda han col·laborat per a la marca. No en va, la campanya ja ha aconseguit establir el seu 'hastag' #MyCalvins com a'trending topic' de la setmana als Estats Units. Sens dubte, la nova era de la publicitat sembla veure's encaminada als impactes a les xarxes com la millor opció per aconseguir un ampli seguiment del públic.