Una nova campanya viral de famosos en roba interior revoluciona les xarxes

'Celebrities' com Fergie o Miranda Kerr han estat les protagonistes per a la publicitat de Calvin Klein

Nova campanya publicitària de la marca Calvin Klein.

El vídeo viral de la marca ha recorregut les xarxes socials amb nombroses cares de les ’celebrities’ del moment. / periodico

Ningú vol quedar-se fora de l'esfera mediàtica i menys encara Calvin Klein. Per això la marca s'ha pujat al carro de les campanyes virals a través de la xarxa amb cares tan conegudes com FergieMiranda KerrChiara FerragniGala González o el raper Trey Songz. El principal objectiu: promocionar la línia de Calvin Klein Underwear amb fotografies dels famosos en roba interior de la marca i així, atraure els seus fans i els compradors de la marca que s'uneixin per compartir els seus arxius. Amb això, Calvin Klein planeja arribar fins a 50.000 usuaris. 

Diferents fórmules 

En el cas de Fergie, la cantant ha participat penjant un vídeo a Instragram mentre que Kerr i Chiara ho han fet amb un 'selfie' d'elles mateixes al llit. En total unes 100 cares de reconeguda influència en el món de la moda han col·laborat per a la marca. No en va, la campanya ja ha aconseguit establir el seu 'hastag' #MyCalvins com a'trending topic' de la setmana als Estats Units. Sens dubte, la nova era de la publicitat sembla veure's encaminada als impactes a les xarxes com la millor opció per aconseguir un ampli seguiment del públic.