Desenes d'ampolles de refrescos de les companyia Coca-Cola iPepsi explotant cada vegada que algú usa el dispositiu. "Amb SodaStream pots estalviar 2.000 ampolles cada any. Si t'agraden les bombolles, deixa-les lliures", se sent. Aquest és l'anuncique va ferSodaStream, un aparell que permet fer refrescos de soda a casa estalviant diners i protegint el medi ambient. Es va emetre a televisió alRegne Unit, fins que va esclatar la polèmica i va sercensurat.
Als pocs dies, l'emissió de l'espot televisió va ser prohibida. Els responsables de la censura argumentaven que la peça publicitària "denigrava els altres refrescos", especialment Coca-Cola i Pepsi. No obstant, des de la companyia 'alternativa' van qualificar la decisió d'"absurda".
Rectificació
Però la cosa no ha quedat aquí, i SodaStream ha aprofitat per treure partit de la polèmica. No han trigat a publicarun nou anunci, que denuncia de forma original la censura. Ho fan deixant la pantalla en negre però mantenint el so de les ampolles que exploten. I no els ha anat gens malament. El vídeo censurat ja ha superat elstres milions de reproduccions aYouTube i les vendes de SodaStream s'han multiplicat.