SodaStream, el malson de Coca-Cola i Pepsi

Els dos 'gegants' carreguen contra l'anunci televisiu perquè "denigrava els altres refrescos"

Lanunci de SodaStrem mostra com exploten ampolles de refresc daltres companyies.

L’anunci de SodaStrem mostra com exploten ampolles de refresc d’altres companyies. / periodico

Desenes d'ampolles de refrescos de les companyia Coca-Cola iPepsi explotant cada vegada que algú usa el dispositiu. "Amb SodaStream pots estalviar 2.000 ampolles cada any. Si t'agraden les bombolles, deixa-les lliures", se sent. Aquest és l'anuncique va ferSodaStream, un aparell que permet fer refrescos de soda a casa estalviant diners i protegint el medi ambient. Es va emetre a televisió alRegne Unit, fins que va esclatar la polèmica i va sercensurat.

Als pocs dies, l'emissió de l'espot televisió va ser prohibida. Els responsables de la censura argumentaven que la peça publicitària "denigrava els altres refrescos", especialment Coca-Cola i Pepsi. No obstant, des de la companyia 'alternativa' van qualificar la decisió d'"absurda".

Rectificació

Però la cosa no ha quedat aquí, i SodaStream ha aprofitat per treure partit de la polèmica. No han trigat a publicarun nou anunci, que denuncia de forma original la censura. Ho fan deixant la pantalla en negre però mantenint el so de les ampolles que exploten. I no els ha anat gens malament. El vídeo censurat ja ha superat elstres milions de reproduccions aYouTube i les vendes de SodaStream s'han multiplicat.