David Beckham és, per primera vegada,un heroi d'acció sota les ordres del director de cineGuy Ritchie, que el converteix en protagonista d'unapersecució pels carrers de Beverly Hillsen calçotets per obra i gràcia de la nova campanya 'Bodywear' de la firmaH&M.
El futbolista anglès ha estat, segons el també director anglès, "el protagonista perfecte". Per a l'exmarit de Madonna l'experiència de rodatge "va ser molt més que una campanya publicitària. Va ser com dirigir un curtmetratge".
Mentre que per a l'astre del futbol, treballar amb el director de pel·lícules de culte com 'Lock, Stock and Two Smoking Barrels' o la comercial 'Sherlock Holmes' "ha estat una experiència extraordinària" i espera que tothom "es diverteixi tant" veient l'anunci com ell ho va fer durant el rodatge.
Humorística
La campanya 'Bodywear at H&M' està "plena d'humor", segons fonts de la firma sueca, i s'estrenarà a tot el món el 6 de febrer.
L'anunci publicitari, en què es veurà un David Beckham en calçotets bòxer corrent per carrers i jardins de Los Angeles, presenta una col·lecció de roba interior amb nous colors pensats especialment per al dia de Sant Valentí, així com detalls en vermell i blau i roba interior en tons bàsics.