Podrien haver aprofitat l’èxit del seu nom, que constitueix des de fa anys la seva inconfusible marca personal, o posar èmfasi en la seva vocació de cuinera, que és el que concentrarà la seva atenció en els pròxims mesos, però a Netflix, que són mestres a l’hora de promocionar les produccions, han preferit titular la pròxima sèrie sobre la vida i gestes de Tamara Falcó apel·lant a la seva condició social: La marquesa.
MÉS PERIÓDICO
’Influencers’, mediàtics i orgullosos del seu llinatge: així és la nova llorigada d’aristòcrates espanyols
Tenen milers de seguidors a Instagram, són imatge de marca de grans firmes de moda i protagonitzen sèries de televisió. Una nova generació de marquesos, comtes i ducs ha irromput en els mitjans per tornar a fer atractiva la noblesa
Temes:
El més llegit
- Les jugadores del Barça es posen elles mateixes les medalles
- Estat Islàmic reivindica l’atemptat en què van morir tres catalans
- Esclavitzada per la família i sense ningú que l’escoltés
- L’helicòpter del president iranià s’estavella en una zona muntanyosa
- Emil Ferris: "Morir pot ser una experiència bonica"