Renovar-se o morir. Això és el que pretén Victoria’s Secret, al penúltim moviment a la desesperada per intentar salvar la firma que ho va ser tot en llenceria des de finals dels 90 i fins a principis d’aquest segle. Després de diversos ‘annus horribilis’ amb vendes caient en picat, amb crítiques del moviment #Metoo a la seva famosa desfilada d’‘àngels’ alats lleugers de roba i amb un Índex de Masa Corporal que no passaria el tall de cap Escola d’Endocrins, dels seus enterbolits llaços amb l’escàndol de Jeffrey Epstein, després de la seva manera flagrant de cosificar les dones i de no atendre amb les seves cares peces a la varietat dels seus cossos, –com sí que ho han fet firmes potents que han arribat després al mercat i que li han passat la mà per la cara, com per exemple la inclusiva i sexi Savage x Fenty, de Rihanna, ara Victoria’s Secret, el gegant de la llenceria, ha decidit pujar-se al carro de les dones apoderades i, d’aquesta manera, agafar un salvavides que n’eviti la fallida.
Moviment a la desesperada
Victoria’s Secret, ¿feminista?
La firma de llenceria enterra els seus ‘àngels’ i fitxa ‘caps’ apoderades per rentar el seu passat patriarcal, els seus llaços amb Epstein i la seva pèrdua de vendes davant noves marques més inclusives com la de Rihanna
FILE PHOTO: Spring fashion in London /
Temes:
El més llegit
- Hisenda avisa: fins a 2.500 euros de multa per pagar aquestes quantitats amb diners en efectiu
- Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- Mantenir Consell de Cent costa deu vegades més que Diputació
- Alexia i Mariona es reivindiquen en una aclaparadora golejada (8-0)
- Les barraques de Montcada pugen un 25% després de dos anys d’oblit