DIVA CAMALEÒNICA

Madonna es passa al rosa i fa broma sobre un nou llançament

«My name is Champagne Rose», així ha destapat a Instagram la reina del pop la seva enèsima mutació

madonnamixtapeok

Madonna està molt  bromista últimament. Si fa uns dies la reina del pop, de 62 anys,   tancava la seva etapa lisboeta amb una videotrucada surrealista al seu gos, ara  juga a la distracció a Instagram  anunciant als seus més de 15 milions de seguidors  que la setmana vinent estrenarà un recopilatori  amb cançons noves o descartades d'èpoques anteriors, i ho acompanya dels 'hashtags' #jk  ('just kidding': «és una broma») i  #wishfulthinking  ('il·lusions'). Hi ha hagut terratrèmol a les xarxes socials, amb els seguidors fent teories sobre ¿què serà? o¿com sonarà? el suposat nou treball de la diva, que tots imaginaven tancada a casa  immersa en el guió del seu propi 'biopic', que ella mateixa protagonitzarà.

Tot i així,  no és la primera vegada que Madonna anuncia 'mixtapes' que es dilueixen com llàgrimes en la pluja. Quan va publicar 'Madame X' també va profetitzar un 'mixtape'. Però encara se l'està esperant. L'artista sempre ha sigut més de llançar àlbums en gran i seguint les pautes clàssiques de la indústria.

El que sí que ha aconseguit l'artista amb tant enrenou ha sigut presentar la seva última mutació estètica:  «My name is Champagne Rose», així ha destapat a les xarxes una profusa 'photoshoot' amb el seu nou 'look' càndid punk, ja que a una nova melena rosa hi ha sumat un vestuari de cuir negre i fins i tot un cotxe fosc amb els fars encesos.

Més informació (Auto)

Título noticia (Auto)

Título noticia (Auto)

El club de les Pink Ladies

Madonna s'uneix així al club de les Pink Ladies: Cara Delevingne, Salma Hayek, Kristen Stewart, Katy Perry, Rihanna, Lady Gaga o Kylie Jenner.  Totes elles s'han rendit alguna vegada al rosa, un to que han elegit per renovar-se i transformar el seu estil d'una manera dolça, en ocasions, i en d'altres de més vibrants, més punk.

I és que a la Ciccone no li dura un tall ni una estació; són innombrables les vegades que ha canviat el seu estilisme. Ara, ha deixat enrere la seva melena rossa per la fantasia del rosa que llueixen companyes molt més jovenetes. Un canvi radical que emprèn sense problemes, com ha fet altres vegades. El 2003, per exemple, es va passar del platí a la morenor, gairebé negra, sense cap problema.

Llançament d'un perfum

El motiu ara del rosa de  Madonna  és comercial, ja que l'ha fet coincidir amb el llançament de l'edició limitada del  nou perfum Madame X. «Aquesta cantant sempre ha sigut un camaleó de l'estil al llarg de la seva carrera, sempre marca tendència», ha explicat a EFE l'estilista Pepa Fernández.

Madonna  té ja una línia de fragàncies, Truth or Dare, i una gran varietat de productes per a la cura de la pell, MDNA Skin. Però ara s'ha aliat amb la firma anglesa  IIUVO  per llançar la seva nova fragància, a la venda en les pàgines oficials de  Madonna  i de la marca. Té notes fresques i florals de la costa mediterrània barrejades amb notes orientals.

Sigui com sigui, a la cantant de 'Like a Virgin' li prova bé aquesta  tendència afavorida  i que a la pantalla s'ha vist ja abans. N'hi ha prou amb recordar l'actriu  Scarlett Johansson  amb una perruca rosa xiclet a 'Lost in Traslation' (2003) o  Natalie Portman  amb una melena tipus bob a 'Closer' (2004).

Sienna Miller  i  Kate Hudson  van ser de les primeres a acolorir el seu cabell amb un to rosa alegre, mentre que  Katy Perry Gwen Stefani  es van decantar per un color més potent El rosa, que al carrer porten molts nois de la generació mil·lennista i Z, també el va lluir Shakira durant un temps, Rihanna, les germanes Kardashian Kim i Khloe i fins i tot el cantant  Ricky Martin.

Temes:

Madonna