EL REI DEL SALSEIG

Malbert: «El poder que m'atorguen les meves xarxes no me'l donarà cap programa de tele»

El 'youtuber' barceloní ajusta comptes amb 'triunfitos' i 'influmierders' i desemmascara el seu club de 'haters' a 'No insultes, gilipollas'

malbert1

O l’estimes o l’odies, amb Malbert no hi ha mitges tintes. La llengua viperina, descarada i procaç d’aquest youtuber barceloní de 26 anys és ben coneguda per la comunitat eurovisiva i per l’audiència d’‘Operación Triunfo’; de fet, les actuacions i salsejos d’aquest programa li han donat centenars de milers de seguidors en totes les plataformes en les quals es mou com un peix a l’aigua (Youtube, Instagram, Twitter i Twitch). Luis Cepeda Ana Guerra són els seus arxienemics, però es deleix per Amaia Alfred, «perquè són honestos i no volen vendre cap moto». Espècie de franctirador burleta –«soc el pallasso del meu propi circ»–, dispara sense filtre contra els ‘influencers’ que venen «felicitat tòxica», els ‘influmierders’, com ell els anomena, divisió en què al seu parer hi hauria la ‘it girl’ María Pombo Marina Yers, que en vídeo va dir que «l’aigua deshidrata més que hidrata» i va esdevenir ‘trending topic’. Evidentment, ser tan «intens i ‘porculero’» ha fet que ‘la Potra’, el seu «àlies empoderador», tingués un nombrós club de ‘haters’, que desemmascara en la seva primera aventura editorial, ‘No insultes, gilipollas’ (Plan B).