Una de les icones de l’Espanya profunda, l’immens toro publicitarid’Osborne, el controvertit perfil del qual encara vigila algunes de les carreteres del país, s’ha transformat en un lleó. La raó d’aquest canvi tan insòlit és una campanya publicitària d’'El rei lleó', 'remake' que Disney estrena del seu històric èxit el pròxim dijous, 18 de juliol.
Així, la casa de Mickey Mouse ha sorprès els conductors madrilenys –en plena operació sortida de vacances– al plantar un espectacular perfil del personatge de Simba en plena M-40 de la capital d’Espanya.
l’icònic toro d’Osborne /
L’immens lleó, que emula el popular toro d’Osborne –que va assolir una gran popularitat arran de la seva aparició a la pel·lícula de Bigas Luna ‘Jamón, jamón’ (1992)–, és una tanca de 16 metres d’ample per 6 metres d’alt.
Espectacular imatge del lleó que 'vigila' l’M-40 de Madrid /
Dirigida per Jon Favreau, 'El rei lleó', la nova producció basada en el clàssic d’animació de 1994, compta, en la seva versió original, amb les veus de Donald Glover com el futur rei Simba, Beyoncé Knowles-Carter com a Nala, i James Earl Jones com a Mufasa, el sever però afectuós pare de Simba.