La masculinitat tradicional està en dubte, i així ho estan manifestant algunes de les últimes campanyes publicitàries. Amb prou feines uns dies després que Gillette qüestioni els homes i els convidi a reflexionar sobre el seu comportament, l’organització pels drets dels animals PETA associa violència i masclisme a comportaments dels homes.
La PETA fa referència a un estudi recent de l’Associació de Psicòlegs dels Estats Units, on, en una guia psicològica per a homes i nens, exposa que la "masculinitat tradicional" implica domini i agressivitat i que això és precisament destructiu per a ells, perquè consideren que es tracta d’una misogínia que vol evitar la mostra de debilitat en públic. Així, enllaça aquesta ideologia amb ‘bullying’ o violència amb el que se suposa que ha de ser un home.
Partint d’aquests estudis, parlen, per exemple, de com els toreros, "borratxos de masclisme", apunyalen els animals per esport, o com hi ha homes que busquen tenir parts d’animals com a trofeus. "Es podria dir que un home necessita teràpia si prova de mostrar la seva virilitat matant un ocell o un peix".
De la mateixa manera, diuen que els homes que mengen moltíssima carn perquè així són els "homes reals", i afegeixen xifres de com els homes consumeixen un 57% més de carn que les dones als Estats Units. I llavors, parlen dels problemes que produeix aquest consum, entre els quals, la disfunció erèctil.
Per tot això, demanen als homes deixar de ser un mascle i passar al veganisme. I ho fan amb aquesta campanya publicitària, en què substitueixen els seus atributs per verdures.