Viatjaven des de l’aeroport de Maó, a Menorca, amb destinació Birmingham (Regne Unit). Havien pagat 1.400 euros per tres bitllets, per a un matrimoni i la seva filla. Però quan van pujar a l’avió, a la fila 41, on se suposava que hi havia d’haver els seus seients, no hi havia res.
La filla va ocupar l’únic seient que quedava disponible al vol, però ells no van poder fer el mateix, així que van buscar un buit que posteriorment van haver de deixar perquè molestaven el personal a l’hora d’oferir menjar i productes. Van acabar asseguts a terra.
La parella va explicar els fets al programa 'Rip Off Britain: Holiday', de la cadena britànica BBC One, on precisament exposaven aquest tipus de situacions que de vegades ens fan viure les aerolínies.
En aquest cas, es tractava de la companyia TUI, que va argumentar que s’havia produït un "canvi d’avió en l’últim moment", i va oferir, en principi, una compensació econòmica de tan sols 33 euros. No obstant, al veure’s reflectits en aquest programa crític, els van fer el reemborsament complet dels bitllets.
L’Autoritat d’Aviació Civil del Regne Unit investiga els fets, ja que exposa que en cap etapa del vol es pot deixar els passatgers sense seient.