CANAL REVELMOVE

El 'youtuber' més famós del món s'alia amb Disney

El gegant de l'animació finançarà la plataforma de dibuixos, jocs i música de PewDiePie, que compta amb més de 100 milions de seguidors a les xarxes

PewDiePie anuncia la creació de Re / periodico

Felix Kjellberg és a internet una cosa així com Marlon Brando, Al Pacino i Robert De Niro al cine. Un gegant. Una estrella rutilant. És el rei de Youtube. PewDiePie, el seu nom de guerra a la xarxa, ja és molt famós i ric, però ara ho serà més.

El seu canal a la plataforma de vídeos té més de 100 milions de seguidors, i compta amb més de 41 milions de subscriptors (entre Youtube, Snapchat, Facebook i Instagram). Juga en una lliga a part i guanya més de 900.000 dòlars al mes (824.000 euros), segons dades del 2015. 

Xifres de rècord sense comparació a internet que han fet que una companyia gegant es fixi en ell i vulgui expandir el seu negoci.

PLATAFORMA REVELMODE

En un vídeo penjat a la seva plataforma, PewDiePie explica que, juntament amb Maker Studios (entre la xarxa de canals de Youtube de Disney), ha començat a posar en marxa la plataforma Revelmode.Revelmode

L'amo de Youtube oferirà en aquesta plataforma sèries originals de dibuixos animats, videojocs i música. "Jo i un munt de 'youtubers' impressionants ens hem reunit per fer coses impressionants", explica al clip de presentació.

Aquesta plantilla estel·lar està formada pel mateix PewDiePie i altres col·legues com JackSepticEye (8 milions de subscriptors) CutiePieMarzia (6 milions de subscriptors) i CinnamonToastKen (2,4 milions de subscriptors).

VIDEOJOC PROPI I UN LLIBRE

"La idea de Revelmode va sorgir a partir de les meves pròpies experiències i tindrà com a objectiu reunir a una 'lliga de talents' per treballar i fer créixer un negoci junts", ha explicat PewDiePie. Aquestes experiències inclouen el seu propi videojoc ('Pewdiepie: Legend of the Brofist') i l'aventura editorial 'This book loves you' (Penguin, 2015).

"Des de la meva perspectiva, Revelmode és un canvi en la manera com el talent es pot unir en una empresa digital i treballar junts per un ben comú", diu el creador de Revelmode. A més de música, dibuixos i jocs, l'empresa també pensa dedicar part dels seus guanys a caritat, en concret a organitzacions com Save The Children.

L'èxit de l'aliança està més que assegurat. Ja ho vaticinava aquest dimecres la revista 'Fortune', en un article dedicat a PewDiePie.

Temes:

Disney