La directiva del FC Barcelona s’ha marcat com a frontera l’inici de la pròxima Champions (a mitjans del mes de setembre) perquè el primer equip blaugrana torni a competir en un Spotify Camp Nou amb 60.000 espectadors. Així que, mentrestant, i aprofitant les jornades laborals de 24 hores intersetmanals (ara per ara fins al 30 d’abril, tot i que la idea seria estendre’l durant l’estiu), les obres a l’estadi continuen avançant.
El Barcelona va mostrar aquest Divendres Sant noves imatges de l’estat de les obres de la constructora turca Limak, amb especial atenció al terreny de joc. Segons l’entitat blaugrana, la setmana que ve ja es podrà començar a plantar la gespa després que hagin finalitzat les instal·lacions de drenatge, ventilació, climatització i calefacció.
Render de l’Spotify Camp Nou. /
Actualment hi ha treballant 3.500 operaris a les obres de l’Spotify Camp Nou. Són aquests els que també estan muntant les bastides temporals necessàries a l’haver-se retardat un any (fins al mes de maig) la instal·lació de la nova coberta. Aquestes bastides han de servir per col·locar la il·luminació, les xarxes wifi o les càmeres necessàries per quan comenci la competició.
Render de l’Spotify Camp Nou. /
Quant als seients VIP, al club li urgeix que estiguin instal·lats abans del 30 de juny perquè així l’auditora Crowe pugui comptabilitzar els 100 milions d’euros en què es va valorar la cessió de l’explotació. Aquest negoci va ser el que va possibilitar la inscripció de Dani Olmo i Pau Víctor, a més que són essencials per estar en la regla 1:1 de cara al pròxim mercat estival de fitxatges.
Render de l’Spotify Camp Nou. /
Segons el Barça, jaestan muntats els seients VIP de la primera graderia i «pròximament» hi haurà els de la segona.