New Era Visionary Group, l’empresa propietat de l’enigmàtic moldau Ruslan Birladeanu, ha trobat una bona manera per promocionar els seus negocis.
New Era promociona els seus tractes amb el FC Barcelona amb reggaeton
La companyia del moldau Ruslan Birladeanu, ‘partner’ de telecomunicacions del club, organitza un concert amb Nicky Jam, Luis Fonsi i Arcángel per publicitar el Barça Mobile.

Birladeanu, CEO de New Era, en l’últim Mobile World Congress. | JORDI OTIX
Temes:
El més llegit
- Whatsapp ja et permet saber si el teu missatge ha sigut llegit per una persona diferent del destinatari original
- Enquesta CEO: El PSC es manté al capdavant i la caiguda de Junts impulsa a Aliança Catalana
- Una fàbrica de Badalona, acusada de "risc inacceptable" de càncer
- La història d'amor de l'exbisbe de Solsona, Xavier Novell, i Sílvia Caballol es convertirà en una sèrie de televisió
- José Elías trenca amb els germans Amodio i dimiteix com a vicepresident d'OHLA