El Reial Madrid va lluir diumenge davant l’Atlètic una segona publicitat a la seva samarreta. Ho feia per primera vegada en la seva història. A la màniga esquerra, els jugadors portaven les sigles d’HP, empresa de tecnologia nord-americana. No paga tant com Fly Emirates, que ocupa el frontal de la samarra per un preu pròxim als 70 milions. Entre les dues marques i Adidas, el club blanc és el que més rendiment econòmic extreu de la seva elàstica del panorama futbolístic, per davant del Barça, segon amb el combo Nike, Spotify i Ambilight.
El Madrid, el que més rendibilitza l’uniforme

El més llegit
- La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança