El Reial Madrid va lluir diumenge davant l’Atlètic una segona publicitat a la seva samarreta. Ho feia per primera vegada en la seva història. A la màniga esquerra, els jugadors portaven les sigles d’HP, empresa de tecnologia nord-americana. No paga tant com Fly Emirates, que ocupa el frontal de la samarra per un preu pròxim als 70 milions. Entre les dues marques i Adidas, el club blanc és el que més rendiment econòmic extreu de la seva elàstica del panorama futbolístic, per davant del Barça, segon amb el combo Nike, Spotify i Ambilight.
El Madrid, el que més rendibilitza l’uniforme
El més llegit
- Embargaments d’Hisenda i la Seguretat Social al compte dels directius
- Una vorera infernal i un cel entre núvols
- BCN reprèn el repte de construir l’escalinata de la Sagrada Família
- La ruptura de Junqueras i Rovira deixa ERC escapçada davant la investidura
- La F de Fahrenkamp fa que Óscar Díaz guanyi ‘Pasapalabra’