El futbol femení ha arrencat aquest any la seva primera temporada amb la condició de professional. Tot un desafiament que s’inicia amb una inversió publicoprivada de 13,3 milions d’euros anuals entre el Govern perquè es potenciïn estructures, Dazn-Mediapro per garantir una finestra audiovisual i LaLiga, que ha assumit el repte de la comercialització.
La indústria de l’esport
El gran repte de monetitzar el futbol femení

Temes:
El més llegit
- Escac i mat de les futbolistes al Llevant Badalona: «És el circ més gran que he viscut com a professional»
- Així queden els preus dels títols de transport públic a Barcelona fins que acabi el 2025
- Catalunya prohibirà els mòbils també a l'ESO i retirarà tablets i pissarres digitals a Infantil
- El soterrament de les vies a Sant Feliu de Llobregat, la presumpta manipulació de Koldo, Ábalos i Cerdán a Catalunya
- El càncer de pell, disparat: els casos augmenten un 40% en quatre anys a Espanya