El FC Barcelona encara un any crucial. Cert és que, com més títols i èxits hi hagi sobre la gespa, més senzill és créixer en ingressos, tot i que hi hagi excepcions com el Manchester United, una màquina comercial perfectament greixada a prova de vitrines buides. No obstant, n’hi ha que defensen l’all in de la junta de Joan Laporta han preferit girar la vista al Milan. Ningú vol una desaparició del mapa mediàtic com la que van patir els rossoneri en l’última dècada. Tot i que és una comparativa amb molts matisos que difícilment serveix com a argument per justificar la combinació de venda d’actius i inversions que s’han emprès aquest estiu.
LA INDÚSTRIA DE L’ESPORT Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
Això no és el Milan
Temes:
El més llegit
- Tres històrics deixen el Balcó Gastronòmic del Port Olímpic
- Com l'escalada ajuda Carlos Soria a sortir de l'accident a 7.700m de fa just un any: “Vaig al rocòdrom a les 7.00 h”
- Tres turistes espanyols moren en un tiroteig al centre de l’Afganistan
- ‘Kind of kindness’, la botifarra de Lanthimos
- Catalunya i Madrid s’allunyen de la productivitat de les regions més riques