El FC Barcelona encara un any crucial. Cert és que, com més títols i èxits hi hagi sobre la gespa, més senzill és créixer en ingressos, tot i que hi hagi excepcions com el Manchester United, una màquina comercial perfectament greixada a prova de vitrines buides. No obstant, n’hi ha que defensen l’all in de la junta de Joan Laporta han preferit girar la vista al Milan. Ningú vol una desaparició del mapa mediàtic com la que van patir els rossoneri en l’última dècada. Tot i que és una comparativa amb molts matisos que difícilment serveix com a argument per justificar la combinació de venda d’actius i inversions que s’han emprès aquest estiu.
LA INDÚSTRIA DE L’ESPORT Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
Això no és el Milan
Temes:
El més llegit
- La fiscalia investiga una vintena de casos d’abús econòmic d’avis
- Dues netes aprofitades: les acusen de robar 85.000 euros a la seva àvia
- Teresa Garcia-Milà, primera dona que assumeix la presidència del Cercle
- L’alumnat català de 4t d’ESO torna a punxar en Matemàtiques, Anglès i Ciències
- Pardo de Vera va cedir contractes de 6,8 milions a una firma a petició de Koldo