Amb relació a la carta d'Alberto Argudo, l'informem que el telèfon del civisme és un dels canals receptors de les incidències, queixes i peticions de servei que la ciutadania fa arribar a l'Ajuntament però, cal tenir en compte que, en cap cas és l'òrgan resolutori de les mateixes sinó que la seva missió és recollir-les i derivar-les als departaments que correspongui.
Entretots
Per tal de fer la seva tasca, els operadors del telèfon del civisme disposen d'uns protocols a seguir per a poder gestionar cadascuna de les trucades que reben; dades com ara la identificació del ciutadà, el lloc del fet o el tipus de material que s'ha de retirar de la via pública són algunes de les dades mínimes que cal facilitar per a emplenar les fitxes de petició de servei correctament, i que aquestes arribin als agents resolutoris que posteriorment hauran d'executar-lo.
Lamentem la sensació de desànim argumentada pel ciutadà, fet que va ocasionar la desestimació de seguir amb la seva comunicació de la incidència detectada al carrer Rosselló número 193.