Us vull explicar una experiència que us impactarà a tots i totes. Vaig comprar un Audi Q2 l'octubre del 2017, però el 20 de desembre del 2017, és a dir, quan el cotxe només tenia dos mesos, em vaig quedar tirada a la carretera. Vaig trucar a la grua i me'l van portar directe al concessionari on el vaig comprar (Manresa). Em van exposar que l'embragatge s'havia desgastat en dos mesos. Jo no podia entendre com un cotxe nou, d'alta classe i amb tan pocs quilòmetres es pogués gastar d'aquesta manera, però, òbviament, me'l van poder arreglar perquè entrava en garantia.
Entretots
Ja descontenta i desil·lusionada amb l'Audi, passat un any, concretament el febrer del 2019, em vaig tornar a quedar tirada a la carretera. Vaig seguir els mateixos passos, la grua es va emportar el cotxe cap a Manresa, allà me'l van inspeccionar i em van comentar que l'embragatge s'havia tornat a gastar, però que aquest cop ho havia de pagar tot jo, perquè no era un fallo de fàbrica, sinó que s'havia tornat a gastar per no portar bé el cotxe.
Entenc que totes les peces del cotxe tenen mitja vida, però què passa quan es gasten o es trenquen al cap d'un any dues vegades? Aquest cotxe té garantia de dos anys i la marca no ha volgut respondre. No puc entendre que un cotxe nou s'espatlli dues vegades en menys de quinze mesos de diferència, i que des del concessionari ens diguin que es renten les mans i que es culpa nostra. Això és una situació que no té ni cap ni peus, simplement que ens han venut un cotxe defectuós i ells no en volen saber res. És inadmissible el comportament que han mostrat davant del client, no han tingut ni compromís ni professionalitat. Simplement s'han volgut rentar les mans i tirar cap a la via més fàcil, que és donar la culpa a la conductora.