El passat dijous, 10 de juliol, un trajecte que podria haver fet en 10 minuts en bicicleta el vaig haver de fer en quasi 45 minuts, caminant. Com és possible que, des del carrer Enric Granados amb Provença anant en línia recta fins el carrer Lepant passés per vuit estacions de Bicing i no pogués agafar cap bicicleta? En algunes parades no n'hi havien i, en d'altres, les que hi havien estaven inoperatives. I estem parlant d’una franja d’hora punta del dia! No entenc aquesta falta d'empatia d'una empresa amb els seus clients. Puc ser comprensiva si parlem de falta personal, perquè els treballadors estan de vacances o que degut a l'incivisme d'usuaris el parc de bicicletes és escàs, ja que s'estan reparant, però parlem d'una empresa que dona servei, i aquest és minso. Durant els mesos d'estiu, sorgeixen feines temporals que ajuden als negocis a funcionar, doncs, potser al Bicing li caldria reforçar la plantilla en aquest període, no?
Entretots