Des del dilluns 19 de setembre i fins al desembre, uns 32.000 viatgers habituals de les línies R-2 i R-11 pateixen el tall de la circulació de trens a l’estació de Sant Andreu Comtal de Barcelona. En la secció «Entre Tots» hem rebut nombroses cartes relatives a aquestes necessàries però molestes actuacions, com la d’Eva Rizo, veïna de les Corts, que es preguntava per què no van començar a l’estiu. «No deixa de ser curiós que justament hagi coincidit amb l’abonament gratuït de Renfe», va escriure aquesta biòloga, que criticava en la carta les alternatives ofertes per «insuficients». «Agafar el tren està suposant un canvi radical, no previst, i molts usuaris optaran pel cotxe, fet que engruixirà cada vegada més les vies rodades», va vaticinar en la seva missiva.
Entre tots Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
Els lectors fan balanç de les dues primeres setmanes amb talls en les línies R-2 Nord i R-11
Quan es compleixen dues setmanes dels talls en les línies R-2 Nord i la R-11 de Rodalies, parlem amb algunes persones usuàries afectades, membres de la comunitat de lectors d’EL PERIÓDICO, per saber com aquestes obres han canviat la seva rutina diària. Alguns s’han passat al vehicle privat, almenys mentre durin les actuacions.

El més llegit
- El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Per què la Via Laietana reformada no té arbres: dels túnels del metro al volum dels testos
- Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- El Madrid topa amb Luis Enrique
- Amazon ja sap quin producte demanaràs tres mesos abans que ho demanis