Des del dilluns 19 de setembre i fins al desembre, uns 32.000 viatgers habituals de les línies R-2 i R-11 pateixen el tall de la circulació de trens a l’estació de Sant Andreu Comtal de Barcelona. En la secció «Entre Tots» hem rebut nombroses cartes relatives a aquestes necessàries però molestes actuacions, com la d’Eva Rizo, veïna de les Corts, que es preguntava per què no van començar a l’estiu. «No deixa de ser curiós que justament hagi coincidit amb l’abonament gratuït de Renfe», va escriure aquesta biòloga, que criticava en la carta les alternatives ofertes per «insuficients». «Agafar el tren està suposant un canvi radical, no previst, i molts usuaris optaran pel cotxe, fet que engruixirà cada vegada més les vies rodades», va vaticinar en la seva missiva.
Entre tots Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
Els lectors fan balanç de les dues primeres setmanes amb talls en les línies R-2 Nord i R-11
Quan es compleixen dues setmanes dels talls en les línies R-2 Nord i la R-11 de Rodalies, parlem amb algunes persones usuàries afectades, membres de la comunitat de lectors d’EL PERIÓDICO, per saber com aquestes obres han canviat la seva rutina diària. Alguns s’han passat al vehicle privat, almenys mentre durin les actuacions.
El més llegit
- Hisenda avisa: fins a 2.500 euros de multa per pagar aquestes quantitats amb diners en efectiu
- Mantenir Consell de Cent costa deu vegades més que Diputació
- Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- Les barraques de Montcada pugen un 25% després de dos anys d’oblit
- Alexia i Mariona es reivindiquen en una aclaparadora golejada (8-0)