Des de l’antiguitat, els productes cosmètics han format part de les nostres rutines diàries. Civilitzacions com l’egípcia, la romana i la grega ja es preocupaven molt per l’estètica i feien servir productes de cura personal i maquillatge. Avui dia, l’interès pel món de la bellesa s’ha generalitzat. Segons dades deStanpa, l’Associació Nacional de Perfumeria i Cosmètica, durant el 2021 aquest sector ha crescut més del 7% i ha facturat més de 8.200 milions d’euros.
Club d’Estil d’EL PERIÓDICO
Pintaungles i cosmètics, ¿per què són l’últim objecte de desig dels homes?
Més enllà d’estereotips de masculinitat, els consumidors homes s’han apuntat a aquesta tendència i ja suposen més del 20% de la demanda total d’aquests productes
Les recerques d’esmalts per part dels nois s’ha triplicat des del setembre de l’any passat
Mark Bryan, l’home que adora els talons (per anar a l’oficina)
Els homes també porten talons, tot i que no tots d’agulla com Mark Bryan

Temes:
El més llegit
- Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Pep Guardiola i Cristina Serra caçats a Barcelona amb un element compartit revelador: ¿reconciliació a la vista?
- Un vaixell del XV emergeix entre les obres d’un pàrquing a la Ciutadella
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- L’ala dura del conclave augura un cisma si s’elegeix un papa continuista