Club d’Estil d’EL PERIÓDICO

Pintaungles i cosmètics, ¿per què són l’últim objecte de desig dels homes?

Més enllà d’estereotips de masculinitat, els consumidors homes s’han apuntat a aquesta tendència i ja suposen més del 20% de la demanda total d’aquests productes

Les recerques d’esmalts per part dels nois s’ha triplicat des del setembre de l’any passat

  • Mark Bryan, l’home que adora els talons (per anar a l’oficina)

  • Els homes també porten talons, tot i que no tots d’agulla com Mark Bryan

INSTAGRAM

Des de l’antiguitat, els productes cosmètics han format part de les nostres rutines diàries. Civilitzacions com l’egípcia, la romana i la grega ja es preocupaven molt per l’estètica i feien servir productes de cura personal i maquillatge. Avui dia, l’interès pel món de la bellesa s’ha generalitzat. Segons dades deStanpa, l’Associació Nacional de Perfumeria i Cosmètica, durant el 2021 aquest sector ha crescut més del 7% i ha facturat més de 8.200 milions d’euros.