En un moment en què moltes persones grans reclamen als bancs un tracte més humà va arribar a la redacció d’EL PERIÓDICO el testimoni d’un lector molt molest perquè havien convocat el seu pare en una sucursal bancària per a un tràmit aparentment sense importància. ¿El problema? El convocat, titular del compte, de 94 anys, té Alzheimer i mobilitat reduïda. «Amb tots els avenços tecnològics, com el reconeixement facial, no entenc com ens fan això. Insisteixen que ha d’anar ell. He pogut fer altres gestions abans i mai em van posar cap problema», explicava via telefònica el seu fill, José Luis Álvarez, el dia abans de la cita.
En comunitat Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
La queixa d’un lector: Molèsties per la falta de poders notarials
Acompanyem un nonagenari amb Alzheimer i mobilitat reduïda a una sucursal bancària per realitzar una senzilla gestió. Els notaris recomanen tramitar una autorització amb temps en previsió d’una futura situació de pèrdua de la seva capacitat

El més llegit
- L’Ana Julia va rebre a la presó regals dels funcionaris a canvi de sexe
- Pep Guardiola i Cristina Serra, a prop de firmar el divorci
- ¿Qui era la mare del nou Papa, Lleó XIV? Així era Mildred Martínez
- Míchel, hospitalitzat d'urgència per un problema de salut
- Junts aposta per prohibir als okupes l’empadronament