En un moment en què moltes persones grans reclamen als bancs un tracte més humà va arribar a la redacció d’EL PERIÓDICO el testimoni d’un lector molt molest perquè havien convocat el seu pare en una sucursal bancària per a un tràmit aparentment sense importància. ¿El problema? El convocat, titular del compte, de 94 anys, té Alzheimer i mobilitat reduïda. «Amb tots els avenços tecnològics, com el reconeixement facial, no entenc com ens fan això. Insisteixen que ha d’anar ell. He pogut fer altres gestions abans i mai em van posar cap problema», explicava via telefònica el seu fill, José Luis Álvarez, el dia abans de la cita.
En comunitat Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
La queixa d’un lector: Molèsties per la falta de poders notarials
Acompanyem un nonagenari amb Alzheimer i mobilitat reduïda a una sucursal bancària per realitzar una senzilla gestió. Els notaris recomanen tramitar una autorització amb temps en previsió d’una futura situació de pèrdua de la seva capacitat

El més llegit
- Alegria per als conductors a Espanya: no hauran de passar la ITV a partir de 2025 si el seu cotxe està en aquesta llista
- El nou municipi de Barcelona en el top 3 dels més rics de Catalunya: té més de 66.000 euros de renda personal anual
- Aquest és el sector que cobra més diners de la jubilació: 2.905,43 euros cada mes de la Seguretat Social
- L’arribada d’Alice, la primera gran dana de la tardor, posa en avís tot el Mediterrani per risc de pluges torrencials i inundacions
- El supermercat xinès dels horrors: marisc caducat, peix podrit i conserves no aptes per consumir