Club d’Estil d’EL PERIÓDICO

Quan el vi de l’Empordà es converteix en la vostra crema hidratant

El moviment de la cosmètica conscient, preocupada per la sostenibilitat i l’economia circular, impulsa el naixement de marques com Natana, que incorpora actius de la fermentació del raïm en cremes, sèrums i gustos

EFE / RAFA ALCAIDE

Es van prometre que mai treballarien junts i al final la parella formada per Laura Berzal i Roger Guasch acaben d’assistir al naixement de la seva pròpia marca de cosmètica conscient, natural i vegana. La idea de Natana va néixer en un viatge a Londres, com recorda l’exdirectiu de l’Espanyol. «La llavor va sorgir abans de la pandèmia, durant una estada a la capital del Regne Unit. Al sortir de l’estació de King’s Cross vam entrar en una botiga de la cadena de cosmètica natural Aesop. Ens agradava molt la seva filosofia, el producte de qualitat que tenen i com el presenten, i vam pensar en la possibilitat de fer un projecte propi similar. Jo havia acabat la meva etapa de CEO al club, i ens vam fer un nou plantejament de vida».