En el seu afany d’arribar a més consumidors, la indústria cosmètica va camí de reinventant-se per oferir nous productes que aposten per la bellesa natural i sense distinció de gèneres. La cosmètica ‘gender’ o ‘gender neutral’ ha deixat de ser una raresa a les botigues i farmàcies, i cada vegada més firmes ofereixen aquesta opció tant en cremes, sèrums, mascaretes i sabons de neteja facial. És la nova pedra filosofal del ‘beauty’.
CLUB D’ESTIL DE EL PERIÓDICO
Cosmètica ‘gender’: 5 claus de l’èxit de les cremes per a ella i per a ell
El cantant Pharrell Williams és l’últim en unir-se a la tendència de les marques de bellesa per oferir productes facials sense distinció de sexes
El tipus hipermasculí i el metrosexual dels 90 han donat pas als homes que avui segueixen unes rutines de cura facial més enllà del rude rentat amb aigua i sabó
Temes:
El més llegit
- La fiscalia investiga una vintena de casos d’abús econòmic d’avis
- Felipe González amenaça de deixar de votar el PSOE si el Constitucional avala la llei d’amnistia
- Pardo de Vera va cedir contractes de 6,8 milions a una firma a petició de Koldo
- Teresa Garcia-Milà, primera dona que assumeix la presidència del Cercle
- Barcelona farà un simulacre d’onada de calor de 50 graus