Quan Pedro Sánchez va decidir combatre la ressaca de la derrota electoral del 28M prescrivint-se una nova dosi d’eleccions (‘hair of the dog’, en diuen els anglesos), tots vam tenir més o menys clar que aquesta no seria una campanya normal. No podia ser-ho, al transcórrer menys de dos mesos després de l’anterior cita amb les urnes i a més en plena canícula estival. Clar que la normalitat és una il·lusió i que, com deia Morticia Addams, el que és normal per a una aranya és el caos per a una mosca, però ja m’entenen: a veure quin partit és capaç de mantenir mobilitzats els seus simpatitzants durant tant temps seguit i amb temperatures de 45 graus. Calia inventar alguna cosa.
Pausa d’hidratació
La campanya de l’enganyifa
La platja ‘fake’ amb què el PP va donar el tret de sortida a la contesa electoral va anticipar dues setmanes de suspensió de la realitat
‘¡Que te vote Perro Sanxe!’
«Però què hi fotrem, aquí?»
El més llegit
- Tres històrics deixen el Balcó Gastronòmic del Port Olímpic
- Manolo García: "M’ha agradat que, de cada dos catalans, un no ha anat a votar"
- Com l'escalada ajuda Carlos Soria a sortir de l'accident a 7.700m de fa just un any: “Vaig al rocòdrom a les 7.00 h”
- Catalunya i Madrid s’allunyen de la productivitat de les regions més riques
- Tres turistes espanyols moren en un tiroteig al centre de l’Afganistan