«‘¡No lo cierres, perro Sánchez, que eres el peor!’». El directiu de Telemadrid que el 2021 va donar l’ordre d’incloure aquesta frase, pronunciada per un nen de 8 anys, en un reportatge sobre el tancament de l’estació d’esquí de Navacerrada, difícilment podia imaginar que, dos anys després, d’aquella rebequeria infantil viralitzada a consciència per la internet de dretes sorgiria el lema electoral més eficaç del PSOE de cara a la cita decisiva del 23J. Ni ‘Endavant’ ni ‘Espanya avança’ ni ‘La millor Espanya’ ni històries. L’únic eslògan que veritablement ha mobilitzat els socialistes en les xarxes socials en aquesta campanya ha sigut ‘Perro Sanxe’.
Pausa d’hidratació
‘¡Que te vote Perro Sanxe!’
Amb la participació activa dels partits, els mems han colonitzat el debat polític a internet
«Però què hi fotrem, aquí?»
Ardor independentista al Born

Temes:
El més llegit
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Les 8 hores que van portar el futbol espanyol al caire de l’abisme: «El Madrid no ens pot demanar que canviem els àrbitres»
- El costat més fosc de la intel·ligència artificial: pornografia personalitzada i sense límits
- Catalunya torna a activar els avisos per pluges intenses per a aquest cap de setmana
- Menys del 30% dels joves catalans tenen el català com a llengua habitual i «d’identificació»