«‘¡No lo cierres, perro Sánchez, que eres el peor!’». El directiu de Telemadrid que el 2021 va donar l’ordre d’incloure aquesta frase, pronunciada per un nen de 8 anys, en un reportatge sobre el tancament de l’estació d’esquí de Navacerrada, difícilment podia imaginar que, dos anys després, d’aquella rebequeria infantil viralitzada a consciència per la internet de dretes sorgiria el lema electoral més eficaç del PSOE de cara a la cita decisiva del 23J. Ni ‘Endavant’ ni ‘Espanya avança’ ni ‘La millor Espanya’ ni històries. L’únic eslògan que veritablement ha mobilitzat els socialistes en les xarxes socials en aquesta campanya ha sigut ‘Perro Sanxe’.
Pausa d’hidratació
‘¡Que te vote Perro Sanxe!’
Amb la participació activa dels partits, els mems han colonitzat el debat polític a internet
«Però què hi fotrem, aquí?»
Ardor independentista al Born
Temes:
El més llegit
- Enquesta prohibida de les eleccions a Catalunya: últim sondeig
- L’Àfrica s’està partint en dos: així quedarà
- El Barça celebra el títol de Lliga davant la insolència de Laporta i Rocha
- Diverses empreses amenacen de deixar el Balcó Gastronòmic
- Catalunya arriba a l’12M amb un torcebraç Illa-Puigdemont i sense pactes clars