Victoria Vergara, mare d’una nena a primer d’ESO en un institut públic a Barcelona, posava sobre la taula fa uns dies en una carta a EL PERIÓDICO diverses qüestions relacionades amb la digitalització de l’escola que sobrevolen els caps de milers de famílies catalanes. A la missiva, plantejava problemàtiques que van de l’"escàs coneixement del seu impacte", a "els pocs recursos per auditar els continguts digitals" o "els interessos que hi ha darrere les grans tecnològiques que l’Administració ha deixat entrar per la porta gran".
¿Què fem amb els ordinadors a les aules?
Famílies i escoles qüestionen l’hegemonia dels portàtils en l’ensenyament / Educació assegura que no ha rebut peticions explícites d’elaborar un marc comú com sí que va passar amb els mòbils

A1-195096842.jpg /
El més llegit
- "Pintant soc feliç: ningú m’aplaudeix i ningú em xiula"
- Mor l’exvicerector dela UB Gaspar Rosselló al caure sobre unes roques
- El celibat voluntari s’obre pas entre les joves: «Fa dos anys que estic sense relacions i mai he estat millor»
- Les temperatures extremes posen en alerta sis comunitats a l’inici de l’onada de calor
- Una nova sextorsió inclou contrasenyes reals per espantar les víctimes: «Tens una perversió malaltissa»