Victoria Vergara, mare d’una nena a primer d’ESO en un institut públic a Barcelona, posava sobre la taula fa uns dies en una carta a EL PERIÓDICO diverses qüestions relacionades amb la digitalització de l’escola que sobrevolen els caps de milers de famílies catalanes. A la missiva, plantejava problemàtiques que van de l’"escàs coneixement del seu impacte", a "els pocs recursos per auditar els continguts digitals" o "els interessos que hi ha darrere les grans tecnològiques que l’Administració ha deixat entrar per la porta gran".
¿Què fem amb els ordinadors a les aules?
Famílies i escoles qüestionen l’hegemonia dels portàtils en l’ensenyament / Educació assegura que no ha rebut peticions explícites d’elaborar un marc comú com sí que va passar amb els mòbils
A1-195096842.jpg /
El més llegit
- La malaltia continua desbocada a Catalunya i ja registra més d’11.000 casos
- Desencallada la reforma de l’avinguda de Roma
- Els súpers amplien l’oferta de plats llestos per menjar ‘in situ’
- Preocupació a Badalona pel caos de cotxes a l’entorn de Can Ruti
- Fons Next Generation, palanca per transformar Catalunya i Europa